EN GUERRA

Autor: CALPENA, ENRIC

Sección: NARRATIVA - Novela Histórica

EN GUERRA

EN GUERRA

21,50€ IVA INCLUIDO

Editorial:
62
Publicación:
01/03/2023
Colección:
(CAT).EL BALANCI
Ver ficha completa

NO DISPONIBLE

Sinopsis

Lagost del 1936 moria Sunyol i començava la Guerra Civil. El cop destat daquell estiu va provocar un daltabaix que va afectar persones i institucions també el Barça. Com ja va fer a El primer capità, Enric Calpena novel·la ara un període dramàtic de la nostra història, en què el Barça va estar a punt de desaparèixer.

Lagost del 1936 moria Sunyol i començava la Guerra Civil. El cop destat daquell estiu va provocar un daltabaix que va afectar persones i institucions també el Barça.

Com ja va fer a El primer capità, Enric Calpena novel·la ara un període dramàtic de la nostra història, en què el Barça va estar a punt de desaparèixer.

Leer más

Más libros de CALPENA, ENRIC

Más información del libro

EN GUERRA

Editorial:
62
Fecha Publicación:
Formato:
Normal tapa dura (libros)
ISBN:
978-84-297-8093-2
EAN:
9788429780932
Nº páginas:
384
Colección:
(CAT).EL BALANCI
Lengua:
CATALAN
Alto:
23 mm
Ancho:
15 mm
Sección:
NARRATIVA
Sub-Sección:
Novela Histórica
Enric Calpena (Barcelona, 1960) és periodista, historiador i professor de Comunicació de la Universitat Ramon Llull de Barcelona. Especialitzat en divulgació històrica, ha estat director i guionista de nombrosos documentals històrics per a la televisió. Col·laborador de la revista Sàpiens, també dirigeix programes radiofònics sobre Història. Com a novel·lista ha publicat Memòria de sang (2014), El dia que Barcelona va morir (2018) i El primer capità (2020).

Otros libros en NARRATIVA

También te pueden interesar